الـلهم عـــــــــجـــــــــــــل لــــــــولـــــــیــــک الــــــــفــــرج

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

 

این جمعه هم گذشت و نیامدی آقاجان...


واسه تعجیل در فرج آقا صلواتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

یوسف زهرا
ساعت13:19---15 شهريور 1392
آقا اجازه! اين دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف ديگران
آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
ديگر نمي دهد به دلم روي خوش نشان!
قصدم گلايه نيست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به اين نوشته بگوييد «دلنوشته های راد »
من خسته ام از آتش و از خاک، از زمين
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان
آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کوير
باران ببار برای " راد " دلگشته پیر
- اهل بهشت يا که جهنم؟ خودت بگو!
- آقا اجازه! ما که نه در اين و نه در آن!
«يک پاي در جهنم و يک پاي در بهشت»
يا زير دستهاي نجيب تو در امان!
آقا اجازه!
باشد! صبور مي شوم اما تو لااقل
دستي براي من بده از دورها تکان...
آقا اجازه! پنجره ها سنگ گشته اند،
ديوارهاي سنگي از کوچه بي نصيب.
آقا اجازه! باز به من طعنه مي زنند
عاشق نديده هاي پر از نفرت رقيب.

«شيرين»ي وجود مرا «تلخ» مي کنند
«فرهاد»هاي کينه پرست پر از فريب
آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود،
«آدم» نمي شويم! بيا: ماجراي «سيب»!
باشد! سکوت مي کنم اما خودت ببين..!
آقا اجازه ! منتظرند اینهمه غریب





حسین
ساعت22:18---12 شهريور 1392
عالیه عزیز وبت

mahshid
ساعت20:11---12 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگ خیلی نازی داری مطالبت خیلی خوشگله من خیلی خوشم اومد موفق باشی منتظره مطالب دیگم هستم

mahshid
ساعت20:11---12 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگ خیلی نازی داری مطالبت خیلی خوشگله من خیلی خوشم اومد موفق باشی منتظره مطالب دیگم هستم

hamid
ساعت20:07---12 شهريور 1392
سلام وب خییییییییییییییییییلی خووووووووووووووووووبی داری

designer
ساعت12:54---9 شهريور 1392
به ایمیلت میفرستم نگفتی کدوم تعرفه و اسمی که گفتیم خوبه ؟

مرتضی
ساعت11:21---9 شهريور 1392
وبت خیلی قشنگه

designer
ساعت11:20---9 شهريور 1392
من بنر رو طراحی کردم

به نظر ما اسم " عنصر شیک " یا " شیک و پیک " خیلی میتونه جذاب باشه و هر بیننده ای به محض دیدن اسم وب روش کلیک کنه نظر شما ؟
پاسخ:به نظر من هم اسم خوب و جالبو جذابیه


designer
ساعت10:08---9 شهريور 1392
خوب شما نگفتید کدوم تعرفه داخل وب تعرفه ها رو نوشتم همه از اونجا سفارش میدن

نیوشا
ساعت19:41---7 شهريور 1392
وب زیبایی دارین


designer
ساعت9:12---7 شهريور 1392
بله فقط اگه میخواید عکسای چی باشه ؟ چجوری رد شه ؟ میتونید نمونه ها رو ببینید اونا با سلیقه گروه خودمون هست

designer
ساعت21:58---6 شهريور 1392
میعاد که سفارش های قالبی رو طراحی میکنه نیست و سفارش بنر و لوگوی حرفه ای قبول میکنیم ...

reza tarafdaar
ساعت13:26---5 شهريور 1392
سلام.وب خوبي داري به من سر بزن.

دختری از جنس باران...
ساعت11:40---2 شهريور 1392
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: